6 Mars '.

Hejsan!
Har varit dåligt med uppdatringen nu på sistånde. Men en liten snabb nu innan jag ska iväg.
Just nu så har vi nyss ätit, tidigare så var vi till Mange´s syster en sväng eftersom Nea hade fyllt år och Mattias fyllde år. Var dit och fikade lite och sånt sen så åkte vi hem och då tog vi en skoter sväng i ungefär en timme bara, sen vart det att laga mat. Nu så ska vi åkte till Bollnäs för Mange och Jonas ska åka skridskor. Själv så ska jag åkte till Elin och där är Sandra också tror jag. Var ett tag sen man träffade Sandra. Men Elin träffade jag igår och det var väldigt efterlängtat! Men nu när hon har flyttat tillbaka till Bollnäs igen så är det mycket lättare att träffas och det är ett stort plus! <3 I torsdags så var det begravning, det är absolut inte det roligtste man kan vara med om. Vilda ifrid Tage! Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre för nu måste jag kila iväg. Men ska försöka hinna med en till uppdatering senara så kika in. (:

Ha det bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.


Jag älskar Magnus Johansson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0