3 Mars '.

Hejsan!
Nu sitter jag hemma och väntar på att potatisen ska bli klar och då ska jag göra egen potatismos. (:
Så till mat idag så får vi egen potatismos och ungskorv. Muuuuuuma! :p Iaf, medans jag väntar så sitter jag och kollar på Ghost whisperer. :) Tidigare idag så var jag till skolan, kom lite försent men det kan hända. :p Efter det så gick jag och köpte cigg och lite sånt åt mamma och sen gick jag hem till henne. Satt bara och kollade på tv och väntade på att klockan skulle gå så att det vackraste personen skulle komma och hämta mig, då åkte vi och handalde en sväng sen så körde jag hem. (: När vi kom hem så började vi med maten nästan på en gång och så har jag kastat i lite tvätt i maskinen och älsk har skottat. Men nu har han kommit in igen så tänkte gå iväg till han som sitter vid datan i sovrummet. Sen blir det nog bara mat och tv tittande resten av kvällen om inte han har tänkt sig något då så att säga... Men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa, vet inte ens rikigt vad jag ska skriva i huvudtaget därför blir det såna här tråkiga inlägg, men fantasin kommer nog tillbaka snart. :) Nä, nu ska jag kila.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


Du är det vackraste jag vet, min alldeles egna prins. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0