17 Mars '.

God morgon!
Nu sitter man hemma hos Hannah. Kom precis hit, vart att man sov hemma idag för att hjälpa till med att få iväg lillebror till skolan men det behövde jag ju inte det var han som väckte mig vid en 8 ist. :p Men fortsatte sova ett tag till sen så när jag vaknade så gick jag över till Hannah nästan dirket. Vad som händer sne vet jag inte riktigt, ska ner på stan en sväng iaf.

Igår så var vi iväg till Sandviken och hejade Bollnäs till final. Och Bollnäs vann!!! :D
Så jävla skönt så det är inte sant, igår när man stod där så vart man helt tom, man visste inte vad man skulle göra eller något, och alla typ grinade. ^^ Det var värt varenda krona att åka dit och se matchen plus att man fick träffa Rocky, Mammen och Pappen! Det var inte igår man träffa på dom alla samtidigt.
  Iaf, kvällen igår var helt jävla underbar!!!!!! <3


Nä, nu ska jag vara social med Hannah.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0