16 Mars '.

God dag!
Nu har jag snott Hannah´s dator igen. ^^ Vi vaknade vid en 9 tiden och självklart så skulle jag egetnligen varit i skolan men vi glömde bort att ställa klockan i går kväll. Duktig som vi är. xD Men när vi vaknade så gick vi ut på balkongen i det sköna vädret och jag rökte, jätte skönt att sitta i solen! (: Efter det så fortsatte vi kolla på Tusenbröder som vi nu har gjort dom två sista dagarna. Vi håller på och kollar på alla säsonger. Efter ett tag så tog vi en liten paus och gjorde iordning frukost och flyttade datan till soffan och käkade frukost och fortsatte kolla på filmen. Vi har nu kollat på två stycken avsnitt nu på morgonen, dom är ungefär en timme långa, jag ska bara skriva klart här sen ska vi fortsätta kolla. (: Ikväll så blir det SandvikenBANDY! ;D Så nu jävlar kör vi! Vid 18 tiden så kommer Hannah´s broder Tommy och hämtar oss sen så bär det iväg för att heja på laget vi lever för! :D

Nä, nu har jag inte tid här inte, ska fortsätta kolla på film nu.
Kanske blir ett inlägg lite senare, man vet aldrig så kika förbi igen vetja. (;

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0