15 Mars '.

Oj oj oj! Nu har det vart jätte dåligt med bloggandet den sista tiden, men jag har inte haft nå internet på ett tag och det fortfarande inte men nu har jag snott Hannah´s data en sväng medans hon står och fixa lite mat.

Lördags:
Var man på bandy med Hannah, träffade även på massa folk där. Mycket trevligt! (:
Efter bandyn så gick jag och HannahMM och handlade lite sen gick vi hem till henne och så duschade vi och gjorde oss färdiga. Efte ett tag så kom Linus och Spraklet hit efter ett tag så kom Natta.
Satt här och hade det trevligt och drack. (: Senare så vandrade vi ner på Tranan och spenderade kvällen där. Hade en super trevlig kväll! Tack för den alla inblandade! <3


Härligt vinst till Bollnäs! <3


Söndag, Igår:
Den spenderades med Hannah hela dagen, efter jag hade varit vaken typ 1 timme så gick jag över till henne. Vi satt hemma hos henne och pratade lite och kollade på en film, efter filmen så gick vi iväg till OK för jag skulle köpa cigg sen vidare till MAX och åt mat. ;D Efte vi hade ätit och sånt så gick vi till Sporthallen och kollade på när Hannah´s syster spelade handboll. Dom vann, så grattis till dom! (: Efter det så bestämde vi oss för att gå en rund, men vi kom bara till K-lund. Där fastnade vi. xD

Det här kanske förklarar saken... ^^



Nu så sitter jag och Hannah och tjockar oss med strips och bea och kollar på film, så nu har jag inte tid att skriva mer, men ni har fått en liten uppdatering iaf.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0