9 Januari .'

Igår så vart det ett kort inlägg.
Min älskade fick bråttomt till Bollnäs fast han egentligen inte hade det.
Killar ni vet ;p
Men igår då så åkte vi till Bollnäs,
åkte till Proeq och köpte munstycken.
Sen så snurrade vi lite i Bollnäs, efter ett tag åkte vi och hämta Jonas.
Efter det så skjusade Mange mig till Hannah.
Var hos henne ett tag medans han var hos sin syster.
Efter jag hade varit hos Hannah ett tag så skulle hon iväg och jobba,
så jag gick över till mamma,
var där ungefär en timme innan Mange kom och hämtade mig.
Vi åkte till Rengsjö och där var vi hela kvällen.

Idag så vart man väckt vid 11 tiden.
Käkade frukost, duschade, sen bar det av till Bollnäs.
Älsk skjusade mig till hjärtat (:
Så nu är jag hos henne och myser ;D
Ikväll så lurar vi på Tranan, fast dock nyktert.
Vi hade svin roligt sist så då kommer vi ha det nu också!
Eller vad säger du bby? ;)

Har alltid roligt med min gullegris ;) :*

Nä, nu kan jag inte sitta här och sitta ^^
Ska var social med hjärtis nu :)

Ha det super duper bra!!

Puss och Kram!

/Jessi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0