7 Januari, uppdatering .'

I tisdags så vart det tranan med mitt hjärta! ;D
Fast dock nykter.
Men vi hade så jävla roligt ändå :D
Vi dansade och stuttsade runt som galningar ^^
Och mellan allt det dära så var det massa annat som hände.
Men det ska vi inte prata om här så det skiter vi i :)
Efter tranan den kvällen så gick vi till MAX :D
Jag köpte inget men Hannah gjorde det sen kom Mange och hämtade oss,
vi skjusade hem Hannah och sen åkte vi hem till Rengsjö.

Igår så väckte älsk mig vid 10 tiden som vanligt :p
Jah hann sätta mig vid datan typ två min sen så skulle vi åkte till Bollnäs.
Han skulle hem till syster sin och elda eftersom dom var borta.
Sen åkte vi hem en sväng, spelade lite tv-spel och så.
Sen bar det av till Bollnäs igen,
Hämtade Prillen sen åkte vi till Mange's jobb och hämta släp,
åkte till Rengsjö och hämta skotrarna,
tillbaka till jobbet och så tvättade Mange och Prillen dom.
Medans dom skulle torka så åkte vi på Sibylla och käkade,
åkte till Rengsjö, spelade tv-spel :p
Sen efter någon timme så åkte vi tillbaka till Bollnäs ^^
Åkte till g-berg och lämna Prillen,
till jobbet och hämta släpet med skotrarna på sen till Rengsjö.
När vi kom hem så la vi oss och sova :)


Idag så blir det att åkte in till Bollnäs för att lämna tillbaka släpet.
Efter det vet jag inte riktigt vad som sker.
Har nyss ätit frukost nu och ska hoppa in i duschen innan det blir Bollnäs.

Men nu har ni fått dom dagarna uppdaterade när jag inte har skrivit nå.
Har inte haft så bra med tid :p

Magnus johansson,
Jag älskar dig! <3


Ha det nice !


Puss och Kram!


/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0