7 Januari .'

Jag och Hannah gjorde inte nå speciellt.
Lyssna på musik och prata skit ;D
Men det speler ju ingen roll vad man gör så har man alltid roligt med hjärtat (:
Efter att jag hade varit med henne ett tag så kom älsk att hämta mig.
Vi åkte hem till Rengsjö,
efter ett tag kom Prillen, det vart en liten skoter tur (:
När vi kom hem ifrån den så vart det att spelar tv-spel ^^
Prillen åkte för ett tag sen och jag och älsk har precis ätit.
Nu sitter vi och inte har ett skit att göra typ.
Kollar på tv bara, det är inte så roligt.
Ska väl försöka komma på något att göra,
fast det är ju inte så lätt :p
Får väl se vad som händer och sker...

Nu tänkte jag skriva av min tankar.
Det perkar inte på något speciellt.
Men vill folk ta åt sig så visst!

Jag är så grymt less på folk i den här hålan.
Dom verkar ha ett sånt tråkigt liv så dom måste gå runt och snacka skit.
Varför inte slösa tid på något bättre?
JAG PEKAR INTE PÅ NÅGON/NÅGOT.
Men det finns massa folk som åker illa ut fast dom inte skulle behöva göra det.
Varför inte bara skita i andras liv och leva sitt eget?
Man lever bara en gång
och man måste få göra sin misstag utan att få hela värden emot sig.
Man måste göra misstag annars lär man sig inget.
Man kan inte sitta och planera hur sitt liv ska se ut,
då skulle livet vara väldig tråkigt skulle jag tro.
För i den här hålan så går det till så här:
Om någon skulle göra något som inte en annan person tycker om,
så går den personen runt och snackar skit till en massa personen.
Och då lyssnar alla på den personen som går runt och snackar
och tycker att den andra personen är dum i huvudet typ..
FAST dom knappt vet vem personen i fråga är.
Det tycker jag är så sjukt.
Varför inte skaffa sig en egen uppfattning av personen?
Ist för att gå runt och tro massa saker som kanske inte är sant.
Och det spelar egentligen ingen roll om det skulle vara sant,
för varför ska man gå runt och tycka massa konstiga saker om någon man inte känner?
Varför inte bara skita i det hela och säga till den personen som snackar att sköta det själv?
Eftersom det är mellan dom inga andra.
Jag försår inte vad folk håller på med,
varför försöka få alla man känner mot en personen?
Bara för att man själv inte tycker om vad en personen gör så behöver inte andra göra det.
Men i den här hålan så går alla på rykten ist för att ta reda på fakta eller bara skita i det?!

Jag personligen skiter fullständigt vad folk tycker inte tänker om mig.
Det är ju bara jag som vet sanningen ändå.

Menmen, nu har jag skrivit av mig lite.
Det är fortfarande inte pekat mot något speciellt!

Men nu tänkte jag sätta mig och mysa lite med min sötnos! :D

Ha det super !

Puss och Kram!

/ Jessi.


En guld stjärna till HannahLarsson & självklart mitt hjärta MagnusJohansson! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra skrivet, du har så rätt =)

2010-01-07 @ 20:59:50
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack (:

2010-01-07 @ 21:58:35
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0