5 Januari '.

Kvällen igår var super!
Det kan ju inte vara något annat när den spenderades med min älskade Hannah :D
Tack för en mysig kväll hjärtat! (: <3

Iaf så skjusade vi hem Hannah och Prillen efter 12 någon gång.
Efter det åkte vi hem och la oss på engång.

Käkade fulle för en stund sen.
Nu håller jag på och lägger över spel på Mange's x-box.
Medans det håller på och laddar så sitter jag här och skriver :p
Och älskling dammsugar ^^
Efter jag har lagt över dom spel jag ska så blir det att åka till Bollnäs.
Mange ska leta nå grej till skotern :p
Vad som händer efter det har jag ingen aning om.
Det är sånt som visar sig :)

Nä, nu ska jag gå och göra mig i ordning och så ska jag kolla om hjärtis är vaken (:

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Det är alltid lika roligt att vara med dig bby! (: <3

2010-01-05 @ 12:45:40
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sötnos (: Pösspöss på dig ^^ :* <3

2010-01-05 @ 14:51:41
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0