4 Januari '.

Idag väckte Mange mig vid 10 tiden någon gång.
Vi käkade frulle och sen åkte vi in till Bollnäs,
hämtade upp Hannah och så skjusade Mange oss ner på stan.
Jag och Hannah gick och kollade på typ alla affärer som finns.
Kollade på bland annat täckbyxor.
Och jag vart kär i ett par!
Men dom passade inte till min jacka så då vart det inga.
Jag köpte iaf ett pannband (:
Hur härligt som helst :D

Sen kom Mange och Prillen och hämtade oss,
åkte på Mange's jobb en sväng,
åkte på Rusta, där sprang Mange och Prillen in och köpte nya vindruttorkare.
Sen åkte vi alla fyra till Rengsjö och här är vi nu.

Jag och Hannah sitter och dunkar musik och spelar tv-spel ;D
(Ovanligt :p)

Mange och Prillen håller på med skotrana,
för tillfället så åkte dom tillbaka till Bollnäs och skulle hämta nå saker ifrån Mange's jobb.

Nu satt Hannah i Ice age 2 :p
Så blir att spela det, så måste avsluta här nu.

Ha det nice!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0