31 Januari '.

Igår så var jag och käkade med en del i släkten.
Vi var på Strandresturangen, det var jätte gott.
Vid 7 tiden kom Mange och hämtade mig så åkte vi till Arbrå på förfest.
Sen bar det iväg mot tranan :)
Hade en jätte rolig kväll, tack alla inblandade!
Kvällen slutade inte precis jätte jätte bra, men på tranan var det iaf super!
Och det är huvudsaken tycker jag :)
Vart att man sov hemma hos mamma inatt.
Träffade även Hannah en sväng idag, vi gick till MM och handlade dricka.
Sen kom Mange och hämtade mig där, då vart det mat ifrån sibylla, tog med det hem.
Sen dess har jag suttit här och kollat på tv och kollat läget på datan bara.
Blir en lugn söndag, blir väl bara tv hela kvällen.
Just för tillfället så är Mange ute och åker skoter i det här vädret, det är ju svin kallt ute.
Men han får skylla sig själv om han fryser :p
Själv så kommer jag sitta här under täket hela kvällen.

Nä, nu tänker jag sluta skriva.
Ska fokusera mer på tv'en nu ^^
Men ni får ha det så bra!

Ha det bättre än bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.



Love me or hate me, I really do not care which.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0