30 Januari '.

God dag! :)

Nu sitter man hemma hos Hannah.
Hon ska hjälpa mig lite med att fixa håret ^^
Om cirka två timmar så ska man iväg och äta med hela släkten på mammas sida typ.
Morfar fyllde 70 igår så blir mat på Strandresturangen idag :)
Sen efter det så blir det kanske Arbrå för förfest sen tranan.
Så det här blir nog det ända inlägget för idag.
Brukar oftast bara skriva på kvällarna nu för tiden,
då man slipper uppdatera flera gånger om dagen.
Men eftersom jag förmodligen inte hinner med det ikväll så blir det nu :)

Iaf så ser min dag/kväll ut såhär.
Hoppas verkligen på en bra kväll.
Sista man var ut så vart det inte så lyckat.
Så jag hoppas på det bästa och hoppas på att man kanske till och med får blir lite full. ;D

Nä, nu måste jag sätta fart med håret.
Ska möta allihopa vid halv 5, tror jag det var.
Och jag har då inte lust att stressa :p

Hoppas ni får en kanon bra kväll!

Ha det bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.



You are my dream!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0