3 Januari '.

Ja, Hannah sov ju hos mig i Rengsjö inatt.
Vi hade myspys med tv-spel (:

När vi hade varit vaken ett tag så åkte Mange till bollnäs och fixa med bilen.
Sen kom han tillbaka och då var Prillen med.
Det vart en skoter tur för oss fyra.
Åkte lite vilse och sånt :p
Sen när vi hade kommit hem vart det lite mer tv-spel för mig och Hannah.
Efter ett tag åkte vi till bollnäs, lämnade Prillen,
skjusade Mattias, handlade och sen skjusade vi hem Hannah och åkte tillbaka hem igen.
Det vart mat och sen mys i soffan med älskling till en film.
Nu sitter jag här och skriver lite medans min älskade sitter och sover brevid :p
Så det blir att väcka han och sen blir det sängen.

Har haft en väldigt mysig och rolig dag :)
Och natten var super!
Tack mitt älskade hjärta HannahLarsson! :* <3
Jag älskar dig!


God natt världen!
Ha det nice!

Puss och Kram!

/ Jessi.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Kom ihåg, jag har alltid lika roligt med dig gumman! (: <3

2010-01-04 @ 09:49:09
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har altid lika roligt med dig också (: <3

2010-01-04 @ 18:57:07
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0