29 Januari '.

God kväll folket. :)
Idag så mår man lite bättre.
Jag hoppas verkligen att det är på bättringsvägen nu!
Orkar inte gå runt och må dåligt längre..
Idag så har man varit iväg med mamma och Bettan på stan.
Vi var och fixade lite på banken och hos polisen bland annat.
Sen vart det en fika på stan med mamma medans vi väntade på lillebror.
Sen vart det att hanla jacka och mössa åt han.
Efter det så bar det av mot blomaffären sedan hem till mormor och morfar.
Morfar fyllde 70år idag så GRATTIS PÅ HAN! :)
Så var dit och käkade tårta och sånt.
Och i morgon så bjuder dom på mat på Strandresturangen.
Det ska bli hur gott som helst, och tjock kommer jag också bli. ^^
Kommer bli hur mycket som helst jag ska äta. :p
Efter man hade varit på mormor och morfar så blev det Hamregrillen.
Jag, mamma och lillebror satt och myste lite för oss själv (:
Sen bar det iväg hemåt, gick upp och vände sen gick jag till hjärtis :)
Satt där och pratade lite och myste :)
Sen efter ett tag så kom Mange och hämtade mig.
Åkte till Rengsjö, vart lite tv bara.
Kom precis ifrån Bollnäs nu igen, var tvungen att åkte in och göra ett ärende.

Just nu så sitter jag bara här i sängen med datan i knät.
Pratar även med hjärtis i telefonen :D

Nu så orkar jag inte sitta här och tråka ut er :p

Ni får ha det så bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


One fine day you'll be mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0