28 Januari '.

Får be så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Men har lite för fullt upp nu om dagarna.
Det har inte hänt nå speciellt heller, bara det gamla vanliga typ.
Igår och idag så vart det att man var hemma ifrån skolan,
orkade verkligen inte med den plus att jag fortfarande mår pyton typ.
Hoppas det blir bättre snart det är så hilmla jävla drygt.
Idag vart det att man var med Hannah, gick på Max och käkade, spelade gh.
Alltid lika roligt att vara med hjärtis :)
Sen så åkte jag till Rengsjö som vanligt.
Det vart mat sen har jag bara tagit det lugnt.
Suttit här och faxat grejer på datan och ringt och fixat lite grejer.
Så lite nytta har man gjort idag iaf.

Imorgon så kommer Bettan vid 9-10 tiden någon gång.
Då blir det att åkte ner på stan och gå på banken och polisen bland annat.
Efter det så vet jag inte riktigt, träffa hjärtis kanske :)

Nu så orkar jag inte sitta och skriva nå mer.
Blir så långt inlägg då så :p

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


You and me....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0