26 Januari '.

Hejsanhoppsan!
Hoppas alla ha det bra!

Idag så har man varit med hjärtis.
Hon följde mig till skolan i morse och var där med mig hela dagen :)
Efter skolan så gick vi ner på stan och fixade lite ärenden.
Efter det så vart det söderhamn.
När vi kom därifrån vart det stan igen för ännu ett ärende :p
Sen gick vi hem till henne och så vart det lite spring över till grannarna också.

Efter 17 tiden kom Mange och hämtade mig.
Vi åkte till pappa och Bettan och hälsade på en sväng.
Vi kom till Rengsjö för ungefär en halv timme sen.
Nu sitter jag här i soffan och bara slöar.
Är så himla trött!
Blir väl att sitta här vid datan och kolla tv resten av kvällen.
Fast jag är så himla trött så blir det att vara vaken till 23 tiden någon gång.
Blir att kolla på Paradise hotel (y)

Nä men nu ska jag vara lite social.

:*

Puss och Kram!

/Jessi.



You are the light of my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0