25 Januari '.

Ursäkta den dåliga uppdateringen.

I lördags så vart det utgång med hjärtis! ;D
Vi åkte först upp på Granberg till Kurtan, därifrån till skotercafét och fortsätte där.
Efter ett tag så kom Tessan och hämtade mig och Hannah då vart det tranan :D

Kvällen slutade som den gjorde.

Igår var man bara hemma, typ sov hela dagen.
Nej, man var inte bakfull utan det var massa annat skit.
Bettan kom och hämtade mig strax efter jag hade vaknat första gången.
Vi tog en sväng på stan med ninja, hon ska lära sig gå i koppel :p
Sen skjusade hon hem mig igen, då vart det sova igen för min del.
Någon gång vid 7 tiden ringde Mange och hämtade mig.
Då åkte vi till rengsjö och då vart det tv, Johan falk (:
Efter det så vart det sov igen ^^
Vart mycke sova för min del, men skönt var det!

Idag så hoppa man skolan tack vare att man inte mår nå bra alls.
Fast det inte är bra tack vare nationellan och sånt skit.
Men det känn som för tillfället att jag inte bryr mig ett skit.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar i badrummet så man kan gå och ducha.
Bettan kommer och hämtar mig senare,
vet inte riktigt när så är lika bra att göra sig i ordning.

Men nu ska jag hoppa i duschen.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.




You can go to hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0