22 Januari '.

Här sitter jag och har inte så mycket att göra.
Men snart så slutar ju hjärtis så då ska man vara med henne :D <3
Idag så var man i skolan för första gången på en vecka.
Kom dit vid ungefär halv 9, pratade lite och fixade mitt schema,
gjorde lite matte i ungefär en halv timme sen käkade jag frukost sen fick jag gå hem :p
Enligt schemat vi gjorde idag så har jag hemstudier på fredag så därför fick jag gå hem.
Det vart ett gnaska så härligt schema :)
Är nöjd med det iaf!
Så nu får jag inte ta och bli mer sjuk eftersom det är nationella och sånt skit snart.
Så då måste jag se till att fixa det så kommer allt bli bra, kan ju iaf hoppas :p
När jag hade slutat så gick jag och träffade Rebecca ett tag.
Det var ett tag sen så det var väldrig trevligt (:
Efter det så möte jag på hjärtis och så tog vi en cigg innan hon skulle börja jobba.
Sedan gick jag hem och försöka prata lite med lillebror men det gick inte så himla bra.
Efter det så har jag bara kollat på tv, det var super zebran på tv'en så vart att kolla på den.
Han är ju så himla söt :D

Kvällen kommer spenderas med hjärtis eller rättare sagt helgen :)
Ikväll så blir det bara lugnt, ska låna Wii av hennes bror,
så blir att spela det ikväll skulle jag tro :D
Och i morgon så blir det utgång! ;D
Då hoppas jag på en lyckat kväll!
Men det kommer det bli eftersom man går ut med den bästa! :D :*

Nä, nu måste jag avsluta här för mammsen vill sita lite vid datan :p



Ha det bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.



13 månader med dig idag, jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Hihi, superzebran är sååå söt ^^

2010-01-22 @ 14:44:39
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, den är ju det ^^

2010-01-23 @ 13:35:44
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0