21 Januari, trött som ett svin '.

Ja, idag så går jag runt som ett spöke.
Att ha ont i kroppen ta verkligen på krafterna..
Så jävla drygt men det är inget att göra åt,
är bara att bita ihop och le typ :)
Idag så vart man hemma ifrån skolan eftersom man inte är så pigg.
Vart en liten mys dag med mammsen ist, det gillas! :D
Vi följde med Mia en sväng på Dollar och runt på andra affärer när hon skulle handla.
Nu sitter jag, mamma hemma hos Mia.
Blir väl att sitta här tills älskling slutar.
Då blir det väl att åkte hem till Rengsjö som vanligt och bara sitta som fån.
Men det finns ju inte så mycket att göra heller, absolut när det nästan inte finns nå pengar.
Men man överlever ju, man får ju iaf umgås med den man älskar och det är ju ett plus! :)
I helgen så blir det väl att vara med hjärtis skulle jag tro, vad vi ska göra vet jag inte riktigt.
Blir väl förmodligen utgång på lördag eller nå som vanligt ^^

Nä, nu ska jag fika så nu har jag inte tid att sitta här och skriva.
Slänger väl in ett inlägg senare :)

Ha det super!

Puss och Kram!

/Jessi.



Everything is beautiful as seen with the eyes of love.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

SV: Allways you & me! <3

2010-01-21 @ 17:18:54
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0