2 Januari '.

Tidigare så var man hos hjärtat :)
Vi spelade tv-spel sen gick vi och käkade på picasso ;D
Sen kom Mange och hämtade mig och så åkte vi hem.

Jag har suttit och spelat tv-spel och tagit två groggar,
medans Mange och Prillen har typ hält i sig massa groggar.
(Dom är inte nykter på en fläk.. Suck :p)

Och nu tänkte jag försöka sova i det här oväsnet..
(Dom spelar så hög musik så dom skulle kunna väcka döda..)

Men först tänkte jag säga mitt hjärta en sak här:

Hannah,
Jag är glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen.
Vill inte att vi ska glida ifrån varandra igen!
Jag har så grymt roligt med dig,
ingen dag är det andra lik ;D
Jag finns alltid för dig,
spelar ingen roll vilken tid på dygnet!
Du betyder så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket för mig!
Och jag älskar dig hjärtat! (:

Nu blir det att sova.
God natt, hoppas ni har fått en bra start på det nya året.
För det har jag (:


Puss och Kram!

/Jessi.


Kommentarer
Postat av: Hannah.

Du anar inte hur glad jag blev nu gumman!!!!!

Att läsa det där, o känna att man verkligen betyder!

Gumman, du ska veta att jag älskar så jävla grymt mycket!

Ingen Hannah Larsson utan Jessica Lindblom, förstå!

I LOVE YOU BBY! <3 <3

2010-01-02 @ 01:52:37
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ingen Jessica utan Hannah!!

ily! <3

2010-01-02 @ 10:36:55
URL: http://jessilindblom.blogg.se/
Postat av: Hannah.

:* <3

2010-01-02 @ 10:44:18
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0