19 Januari '.

Jag gick som sagt över till hjätis vid 1 tiden när jag hade vaknat.
Kom dit, vi snackade lite sen vart det filmen "Det regnar köttbullar" och kladdkaka :D
Muuuuuuuusigt!
Efter 4 så kom Mange och hämtade mig som vanligt, vi åkte på affären sen hem.
Vi gjorde mat sen vart det tv en stund.
Efter det så kom en annan Mange hit och frågade om vi skulle med på en skoter tur.
Och det var ju självklart, så vi åkte en sväng, var ute ungefär en och en halv timme.
Efter det så skjusade älsk hem mig så han fick göra som en idiot en sväng för sig själv :p
Han kom precis hem och det är skönt eftersom jag hatar att vara själv i det här huset ^^
Nä, nu ska jag fortsätta kolla på tv (:

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0