18 Januari '.

God kväll :)
Idag har det inte hänt nå speciellt.
Åkte till mamma i morse som vanligt.
Hjälpte henne med att väcka lillebror. :)
Sen gick jag själv och la mig eftersom jag var ledig ifrån skolan idag :D
Jag vaknade ungefär vid 11-12 tiden av att mamma var inne i rummet och smög :p
Och bra var väl det annars hade jag nog sovit bort hela dagen,
är fan inge annat än trött nu för tiden.
Efter ett tag så vart det frukost för min del sen hoppade jag i duschen.
När jag kom ur duschen så kom hjärtis över,
jag gjorde mig i ordning sen vart det stan för våran del.
Fixade lite ärenden och sånt.
Efter stan gick vi hem till henne, efter 4 kom Mange och hämtade mig.
Vi åkte till Rengsjö, gjorde mat sen vart det tv :)
Vi har nästan suttit framför tv'en hela kvällen, har även hållt på lite med skotern :p
Jag har en så smart pojkvänn, eller inte :p
Men men, så har iaf min dag sett ut.
Nu ska jag gå och lägga mig :)

Jag Älskar Dig Magnus Johansson! <3

Ha det så bra! :)

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0