17 Januari '.

Igår så vart det inte nå mer skrivande.
Fick lite mycket att fixa och sånt..
Men lite uppdatering nu då :)

Ja, igår så var jag och Hannah över till hennes mor och far och fick lite mat ^^
Efter det så gick vi hem till Hannah igen,
hon hoppade in i duschen och sen gjorde jag också det.
Sen fixade vi i ordning oss för utgång! ;D
Tessan
kom förbi och och rökte och vart kvar till vi var klara med fixandet och sånt,
hon var så snäll och skjusade mig och Hannah upp på Granberg.
Det vart att vi åkte till Patrik sen vart det Tranan (y)
Hade en jätte trevlig kväll igår!
Det var verkligen super!
Och det tackar jag dig för hjärtis!
Och dom andra också som gjorde kväll super! :)

Efter Tranan så vart det att man gick till Max.
Mange kom och hämtade mig där, vi skjusade hem Hannah sen åkte vi hem och sov.
Vi var väl hemma vid 4 tiden ungefär ^^

Idag så har man bara tagit det lugnt.
Nä, inte för att man är bakis, var faktiskt nykter igår :p
Jag och älsk har bara myst och kollat på tv/film.

Men nu vill älsk ha hjälp med att få in skotern in i garaget :p
Så jag måste kila nu.

Hejsanhoppsan!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Tack för kvällen snuppan, love you bby! <3

2010-01-17 @ 21:01:10
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack själv gumman! Love you! <3

2010-01-18 @ 23:11:49
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0