16 Januari '.

Det var ingen skola för mig idag, jag glömde bort det xD
Det var inte så duktigt gjort av mig men men..
Tänker ju ändå inte söka till något så det gör inte så mycket.

Hjärtis sov ju hos oss i Rengsjö inatt (:
Mange
kom och väckte mig vid 10 tiden.
Åt frukost och tog det lite lugnt sen skjusade han mig och Hannah till Bollnäs.
Han själv den jäven skulle åka skoter :p
Själv så ska jag följa med hjärtis till hennes bror för att städa lägenheten hans ^^
Så det blir väl snart att vi åker dit och gör det.
Efter det så åker vi tillbaka till Hannah.
Blir väl att ta det lite lugnt sen blir det att göra sig i ordning.
Blir förmodligen att vi åker upp på Granberg efter vi har blivit klar med allt,
fast då blir det att vi åkte till Patrik isf.
Vet inte riktigt hur vi ska göra ^^
Men innan kvällen är färdig och sånt så ska vi iaf ha hamnat på Tranan (y)

Men nu ska jag fixa annat!

Tjolahoppsanhejsan!

Puss och Kram!

/Jessi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0