15 Januari '.

Lite uppdatering :)

I morse så kom jag till mamma vid 7 tiden som vanligt på veckorna.
Väckte lillebror, fick upp han efter ett tag och sedan skickade jag honom till skolan.
Skulle själv också till skolan men det vart inte så eftersom jag hade en sån huvudvärk.
Så då stannade jag hemma och sov så jag fick bort den ist.
Jag vaknade vid 11-12 tiden.
Efter ett tag så hörde min hemliga beundrare av sig och frågade om vi skulle träffas ^^
Och det är ju klart (:
Vi umgicks en sväng sen gick jag hem och efter 4 så kom älsk.
Vi väntade på att Hannah skulle bli klar,
åkte en sväng till Mange's mamma.
Sen åkte vi och hämtade Hannah och hon följde med till Rengsjö :D
Så nu sitter vi här i soffan och dunkar musik som vanligt ;)
Hannah har varit social med mig medans jag har diskat och tvättat/hängt tvätt :)
Hon är så gullig :)
Vad som händer ikväll är väl att sitta här som vi har gjort hela dagen.
Blir en lugn kväll ikväll eftersom det är i morgon det blir röj ;D

Nä, nu måste jag gå och hänga tvätten.
I morgon så är det skola :p
Ja, på en lördag!
Går ifrån 11 till ungefär halv 2 :p
Och hjärtis ska sova här inatt :)
Ett stort plus till det! :D

Men nu måste jag kila.

HejHoppGummiSnopp!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0