14 januari, shit day, almost '.

Ja, gick ju i skolan till kvar i 12.
Efter det så gick jag och träffade Rebecca. :)
Gick och käkade skolans äckel mat,
efter det gick vi och satt oss i korridoren och snacka lite (:
Vid 1 tiden gick jag ifrån skolan,
tog en promenad. Ganksa så lång promenad.
Var tvungen att ränsa tankarna lite.
Var hemma hos mamma vid 2 tiden var där ett tag.
Vid 3 tiden så gick jag över til hjärtis :*
Var där till ungefär halv 5 då kom Mange och hämtade mig.
Vi åkte och handlade lite sen åkte vi till Rengsjö.
Gjorde mat, käkade och så diskade jag.
(Fast det finns diskmaskin här. ^^)
Ja, har man tråkigt så har man.
Och här i Rengsjö så har man ganske så himla tråkigt.

Vad som händer nu ikväll är att det blir tv om 10 minuter.
Så jag måste kila iväg, röka och fixa fram lite gotta ;D

Vill tack min hemliga beundrare ^^ för att den finns :)
Tack för att du alltid finns där, oavsett vad som finns i bakrunden. <3

Och jag vill tacka HannahPannaPåronPung även kallad hjärtis att hon finns.
Du är guld värd! :*
I love you bby! <33

Men nu måste jag spring iväg och fixa.

Ha det super bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Jag älskar dig bby! <3 <3

2010-01-14 @ 23:29:35
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0