14 Januari '.

Nu så sitter man på lektionen igen efter frukosten :p
Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
Blir väl att sitta vid datan och göra nå engelska program eller nå sånt.

Vad som händer idag vet jag inte rikigt hundra.
När hjärtis har slutat så ska jag träffa henne iaf :)
Men hon slutar 14.00 och vad jag ska göra ínnan klockan är så mycket vet jag inte.
Slutar ju skolan kvart i 12.
Blir väl att gå hem eller något liknande :p

Men ska se till att göra någon nytta nu innan Gerd dampar ^^

Jag blir så less på folket i den här stan,
kan ni inte bara skaffa er ett liv och förstå att ni inte är bäst, snygg och vackrast?
Det är så jävla töntigt!
Ni säger att ni är "vuxen" men beter er som att ha flera år kvar innan ni ens är i närheten.
Sköt er själva och skit i andra!
Ni har väl ett eget liv att hålla reda på,
bara för att ni inte tycker om vad en eller flera personen gör med sitt liv,
betyder inte det att ni måste lägga er i och börja bråka med den/dom personerna.
Och en sak till, lär er att fatta att ni kan ha fel.
Det är inte bara ni som vet allt,
om man bråkar med folk så är det inte bara EN som vet hur det gick till!
Och ni som är så "vuxen" borde kunna diskutera och kunna ta att ni har fel!
Och våga stå för vad ni tycker och tänker ist för att springa runt och snacka skit om personen/personerna.
Och sluta lev i eran fantasi värd med att inbila er en massa jävla saker.
Inse, det finns fler människor än bara ni här på jorden!

Nu har jag skrivit av mig lite
gilla det eller inte.
Jag struntar i vilket!

Alla mina kära vänner!
Jag älskar er, glöm aldrig det! <3


Ha det!

Puss och Kram!

/Jessi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0