13 Januari '.

Efter det sista inlägget så vart det att jag följde med mamma och Mia.
Vi åkte ner på stan för Mia skulle klippa sig.
Efter det vart det Dollar,Lidl,Kvantum sen hem.
Men kom inte ens innan för dörren så var det bara att gå ut och umgås lite med min hemliga beundrare, Haha xD
Sen efter ett tag så var jag hemma igen, tog det bara lugnt.
Strax efter 4 gick jag och möte hjärtis.
Det var meningen att vi skulle göra nå men så vart det inte.
Eftersom min pojkvän har beslutångest :p
Så då kunde jag inte umgås med hjärtis. Tråkigt nog :( ^^
Jag och Mange åkte hem till Rengsjö, gjorde mat och kollade på tv.
Kollar på tv gör jag fortfarande, gör fan inget annat.
Hur tråkigt som helst är det iaf men finns inget att göra här mitt i ingenstans typ.
Just nu så sitter jag och kollar på Det okända.
Jag tycker det är grymt bra iaf och väldigt spännande :)

Vad som händer ikväll har jag ingen aning om.
Blir väl framför den här jävla tv'en och data skärmen.
Finns inget annat att göra eftersom man sitter mitt i Rengsjö och inte har nå körkort!
Men nu så, nu ska det hända grejer.. Eller hur hjärtis? :D
Nu ska vi fan se till att det ska bli ändring på det här. (y)
Bara vi håller i så ska det nog gå vägen ;D

Nä nu ska jag sluta skriva massa saker :p
Ska fokusera på tv'en nu :)

Ha det super!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0