12 Januari '.

God morgon alla glada :)

Just nu så sitter jag hemma hos mammi :)
Har vaknat till och från hela tiden idag.
Tillsulut så lessna jag så då klev jag upp för ett tag sen.
Åker ju till mammi på morgonen, är hos henne ungefär kvart i 7,
eftersom min älskade börjar jobba då
och jag börjar skolan kvart över 8 så åker jag med han in.
Annars tar jag mig inte till skolan :p
Men idag vart det ingen skola, hade ingen röst i morse ;p
Så då vart det sova typ hela dagen, skööööönt!
Eftersom Mange är så duktig på att väcka mig vid 10 tiden någon gång annars så :p

Ja, igår så var jag ju hemma hos hjärtis,
efter ett tag kom även Markus över (:
Det vart filmen Guess Who :)
Den var både bra och roligt.

Efter filmen kom älsk och hämtade mig så då bar det av till Rengsjö.
Jag tog en snabb dusch sen vart det sängen.

Nu sitter jag här och ska snart sätta mig och kolla på tv'en igen.
Bara mamma vill byta plats så att säga ^^

Har inga speciella planer för dagen.
Blir väl att träffa hjärtis när hon har slutat :D

Nä, nu ska jag kila.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0