11 Januari '.

Efter det sista inlägget igår så myste jag bara med min älskade (:
Vi kollade på film och ja, bara myste.
Hur underbart som helst! <3

Idag så började ju skolan, tråkigt nog :p
Så man var ju där sen efter så var man självklart med hjärtis :D
Vi gick ner på stan och kollade, köpte även en jätte söt klänning :)
Kan lägga ut bild på den sen något tag ^^
Sen efter stan så gick vi hem till mamma,
där träffade vi Pappen, Rocky och Pär :)
Mysigt mysigt :D

Efter ett tag så kom Mange och hämtade mig och Hannah :)
Vi åkte till Rengsjö,
jag och Hannah tog en skoter tur ;D
Roligt som fan!

Nu sitter vi i Bollnäs igen hemma hos henne.
Vi ska kolla på film,
jag, Hannah och Markus (:

Så nu måste jag sluta .
Kanske slänger in ett inlägg senare (:

En sak till...
Jag hatar folk som är falska! :D

Ha det nice!

Puss och Kram!

/ Jessi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0