10 Januari '.

Kvällen igår var super! (:
Och det tackar jag min sötnos Hannah för (:

Kvällen slutade med ambulans och akuten.
Nej, det var inget farligt och det är inget som jag tänker ta upp här.
Allt gick bra så :)

Idag så vaknade man vid 1 tiden någon gång.
Efter ett tag så åkte jag till Bollnäs.
Åkte ju självklart till hjärtis (:
Vi satt hemma hos henne och bara snacka lite och sånt.
Myspys (y)
Var även över till mamma och åt lite mat med lillbror (:
Vid 7 tiden ungefär så kom Mange oh hämtade mig och så åkte vi hem till Rengsjö.
Nu sitter vi och kollar på en film på tv'en och har nyss ätit glass :p

Nu till något helt annat.

Det finns ju folk till allt kan man ju säga.
Ska det vara så svårt att hålla sig till sanningen och kunna fatta när man när man har fel?
En del människor förstår jag mig in på alltså.
Tillexempel som igår på Tranan så är det några "vuxna" (som dom nu kallar sig vara)
som påstår att jag eller Hannah har kallat en av dom för "jävla fitta" fast vi inte ens har gjort det.
Det är ju väldigt moget att sitta och skriva ut massa skitsnack på bloggen.
Ja, visst.. Jag skriver här nu jag med men jag tänker inte låta henne tro att hon kan komma undan med det här.
Just därför skriver jag det här för annars så hade jag inte gjort det.
Men ni som läser hennes blogg ska då inte tro på vad vi "småtjejer" har gjort igår.
Eftersom vi inte sa ett jävla skit till dom,
vi gick in på toan, då har man tydligen sagt fitta till någon,
bara för att dom och vi PLUS massa andra var där inne.
Aja, jag bryr mig inte ett skit vad dom tycker och tror.
Vi har försökt fått dom att förstå att vi inte har sagt ett skit.
Men dom vägrar lyssna, så vill dom tro det så får dom göra det.
Jag vet ju bäst själv vad jag har gjort eller inte så att. :)

Nä, nu ska jag vara social med min älskade :)
Jag Älskar Dig Magnus Johansson! <3

Ha det super bra alla!

Puss och Kram!

/Jessi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0