6 februari '.

God morgon alla glada!
Nu sitter jag och Hannah framför våra datorer och kikar lite.
Har nyss druckit te.
Vi var faktiskt duktiga idag, vi var upp vid 9 tiden,
gick och släppte ut hästarna och gav dom hö.
Det vart en lång och mysig kväll/natt igår. :p
Hannah
gick och la sig vid 2 tiden.
Jag låg kvar i soffan och kollade på film, efter ett tag somna jag.
Klockan vart nog mer än 4. :p
Det var skönt att inte sova så länge, man blir inte lika trött då, iaf inte jag.
Ann och Henry samt barna kommer väl snart.
Hon ringde för en stund sen och då var dom snart hemma.
Blir väl att vi åker hem om ett tag också tänker jag.
Men vet inte hur vi ska ta oss hem riktigt, men det löser sig. :)

Nä, nu tänkte jag gå ut och röka, så jag har inte tid med det här längre :p

Ha det super!

Puss och Kram!

/Jessi.



Vissa betyder mer än andra, ni vet vilka ni är! <3

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Jag vet att jag betyder lite mer. ;) <3

2010-02-06 @ 11:33:50
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är klart du göra gumman! Betyder mer än mest du (: <3

2010-02-06 @ 13:03:33
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0