6 februari, Fortfarande i Hallen '.

Sitter fortfarande i Hallen med Hannah.
Sitter och kollar på barnpogram med Cassandra och Hampus. (:
Alltid lika mysigt, dom är så go dom här barna. :)
Om ett tag så blir det tydligen mat enligt Ann. :p
Så ska väl äta snart då sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Blir väl att åka hem senare, vet inte när men det märks.
Ikväll så blir det utgång med Hannah! :D
Alltid lika roligt och vi är alltid lika bäst på att röja! ;D
Hoppas på att kvällen blir lyckad och utan nå konstigheter.
Så om det är någon som ska ut så är det bara att höra av sig!

Nä, nu ska jag föröka göra lite nytta med att plugga lite.
Kanske inte är så lätt när det är massa liv men gör ett försök iaf :)


Bjuder på en fest bild på mig och pullan min ;D <3




Ha det bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.


M, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0