5 Februari '.

Mår ni bra? Det hoppas jag att ni göra för det gör jag! ;D
Just nu så sitter jag i Hallen med Hannah.
Sitter och skriver lite här samt kollar på Solsidan (:

Idag så har man bara varit hemma hos mamma innan man åkte hit.
Hjälpte mamma med att sätta i löshåret.
Sen vid halv 4-4 tiden så kom Henry och hämtade mig och Hannah.
Hämtade pizza på hambogrillen sen åkte vi hem till dom.
Jag och Hannah är häst/hund vakt här ikväll.
Kommer hem imorgon, vet inte riktigt när dock men det är sånt som märks.

Imorgon blir det nog utgång, inte riktigt säkert än.
Nu ska jag kolla på tv, kanske hinner slänga in ett till inlägg senare.


Citat:
Jag: Vart ska du hämta pizzorna?
Henry: Oj, fan! Bra att du sa det. Skulle bara kolla om ni var vaken,
skulle även visa runt er lite.
Här har ni garntjänst, här
BYGGER man garn xD
Hahahahahahahahahaha!

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.



There are stars in heaven, but only one on earth!


Kommentarer
Postat av: Hannah.

Klockrent citat. ;D

2010-02-05 @ 21:52:47
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja:p Han pratade inte bara bort sig lite xD

2010-02-06 @ 00:14:44
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0