4 Februari '.

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering.
Menmen, har liksom inte så mycket tid till att skriva.
Ska försöka se till så det blir ändring på det, JAG LOVAR!

Igår så var man på sjukhuset, det gick bra.
Sen så vart det skolan.
Efter så vart det hem en sväng sen ner på stan och hämtade upp Hannah.
Vi gick till ren för att hämta pengar.
Sen vart det en joggingtur ifrån typ stationen till ABE.
Vart att jag skrev in mig igår ;D
Så jag och Hannah satt där och pluggade lite.
Sen gick vi hemåt.
Sen vart det bara att vara i Rengsjö.

Idag så var man i skolan.
Efter den så vart det hem och vänta på att Hannah skulle sluta.
När hon hade slutat så vart det ABE.
Satt där och pluggade ett tag sen kom Mange och hämtade mig.
Vart att ta det lugnt framför tv'en.
Vid 8 tiden åkte vi in till Bollnäs en sväng för Mange skulle träffa och ville ha sällskap.
Vid 9 var vi hemma igen, då vart det lite mat och tv tittande som vanligt.

Vad som händer i helgen återstår och se.
Blir förhoppningsvis att vara med hjärtis :)

Nu ska jag ta sovtutan bredvid mig och leda han till sängen :p
Blir väl film för mig tills jag somnar iaf.
Natuligtvis så har min gulligt lilla vän Hannah lyckats smitta mig med sin förkyllning.
Dumma du! :@ ^^
Så får se hur bra det går att sova med den här förbannade näsan :p

Men nu får det vara nog med skrivandet.
Men en sak till,
Jag tycker om dig ändå bby fast du har lyckas smitta mig. (:
Bara så att du inte glömmer bort det liksom. :p


Men ni får ha det super!

Puss och Kram!

/Jessi.


The road bends in the wrong direction.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Det var ju inte meningen att jag skulle smitta dig gumman! ;O :P

Men du får ju skylla dig själv som är med mig. ;) Haha! <3

2010-02-04 @ 23:29:21
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, det är lugnt gumman ^^

Men tänk om jag vill vara med dig då! ;o

Hihi :* <3

2010-02-05 @ 21:28:57
URL: http://jessilindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0