28 Februari '.

Hejsan!
Gårdagen vart hyfsat bra, vart bara lite så skit men det vara inte länge och plus att den personen är inte värd nå bråk eller vad man ska kalla det. Men kvällen hemma hos hjärtis var hur mysig som helst! Tack så mycket för maten och allt mys gumman! <3 Det var iaf Tuppz för oss igår, och den här gången så valde vi rätt ställe iaf. :p

Just nu så sitter jag i soffan och kollar på tv medans jag sitter här och pysslar lite. Idag så klev man upp ur sängen vid 12 - 13 tiden någon gång. Då vart det frukost efter det så vart det att ta det lugnt ett tag. Mange åkte iväg på skotern en sväng efter ett tag, så satt jag bara framför tv'en och kollade på film. Efter ett tag kom han tillbaka, Räkarn kom efter ett tag och så gav dom sig iväg igen. Under tiden då var ute och åkte så städade jag lite, har även kastat i tvätt i maskinen. Nu för bara typ 10 minuter sen så kom dom tillbaka. Vad som händer nu vet jag inte riktigt än. Jag och älsk ska iaf försöka hitta på något att äta. Nä, nu ska jag fixa lite med det sista så man är klar sen. (:

Ha det bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.

Magnus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0