26 Februari '.

God kväll!
Nu sitter man i Rengsjö. Kom precis in ifrån garaget, Mange är fortfarande kvar där och håller på med skotern, Jimmy är även här på besök. Som vanligt så kom Mange och hämtade mig när har hade slutat, vi åkte runt lite sen vart det Dollar en sväng och sen träffade vi Johan en sväng sen så vart det att vi åkte hem. Mange gick inge ens innan för dörren innan han började fixa med skotern, då gick jag in och gjorde mat. Efter maten så vart det data/tv ett tag sen gick jag ut till dom och hjälpte dom att leta någon grej som hade kommit bort och tillslut så hittade vi den. Dröjade bara såhär en timme eller nå. :p Och då hade Mange typ letat en timme innan maten också. xD Just nu så sitter jag och kollar på tv4 Fakta, det pogramet som är nu heter Barn med sjätte sinne. Jag tycker det är väldigt spännande. Har jämt tyckt andar och sånt är intessant. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, tänkte försöka lura ut Mange på en bil tur iaf så jag får köra lite. ^^ Annars så blir det väl att fixa någon film och mysa till den med lite smågott. (: Annars så är man grymt taggad för morgondagen, så jag hoppas verkligen att den bllir super bra! Nä, nu ska jag fortsätta kolla på det här. Kanske slänger in ett till inlägg senare, om inte annat så är det bara att kika förbi i morgon. (:

En sak till bara: En fråga, är det bara jag eller tycker ni också att min blogg har blivit jävligt tråkig? :p
Det känns som att jag inte har nå bra fantasi länge och bara skriver skit liksom, men det kommer bli ändring på det också något tag.. Hoppas jag. ;p

Ha en trevlig kväll!

Puss och Kram!

/Jessi.



Varför ska livet vara så orättvis, varför just du?
Tänk om man bara kunde sopla tillbaka tiden, skulle kunna göra allt!

Jag älskar mina nära och kära, jag är inget utan er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0