25 Februari '.

God kväll!
Idag så var man i skolan, kom lite försent men det gick ändå. Gjorde klart min andra matebok idag, fick den i början av veckan och blev klar med den idag. :p När jag hade slutat så gick jag och käkade mat i skolan, och det händer inte ofta ska ni vet. Jag tycker inte skolans mat här så himla god, ibland kan den var bara med det är inte ofta. Efter maten så gick umgicks jag lite med Rebecca, efter ett tag så gick hon på lektion och då gick jag hem till mamma. La mig och kollade på tv. Ringde Hannah vid halv 3, och då bestämde vi att hon skulle komma över. (: Vart massa prat och sånt, vid 4 gick vi ut och väntade på att Mange skulle komma och hämta mig. När han kom så åkte jag iväg med han och Hannah gick hem. Jag och Mange åkte och handlade och sen vart det hem och laga mat och pylssa på. Just nu så står jag i käket och röker och pratar med Hannah i telefonen. :) Har ingen aning om vad som händer ikväll, blir väl någon film eller något i den stilen, som vanligt. :p Nä, nu ska jag fortsätta prata med hjärtis i telefonen. :)

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


MagnusJohansson, min kärlek. (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0