21 Februari '.

God kväll :)
Idag efter man hade käkat frukost och fixat lite så vart det att man åkte in till Bollnäs. Åkte och köpte cigg först sen så åkte vi runt och försökte hitta en isplan som skulle vara plogade så Jonas skulle kunna åkte skridskor, men det var inte plogat någonstans, men vi åkte iaf till solrosen och där gick det att åka lite iaf. Stod där ett tag och kollade och höll på att frysa ihjäl. :p Det var då inte varmt ute idag.. Sen efter det så åkte vi hem och käkade mat, efter maten så tod jag och la mig i sängen med datan, kikade runt lite där, efter ett tag så lyckades jag självklart somna. :p Så vaknade vid 6 tiden någon gång. Då vart det att åkte till Bollnäs igen och lämna Jonas sen så åkte vi till HG och köpte mat sen åkte vi hem och satt oss vid tv'en och käkade. Nu sitter  vi och kollar på Blåsningen, fast det tog visst slut nu. :p Så nu vet jag inte vad vi ska kolla på, tror det blir Wallander. Sen efter Wallander så blir det sängen. Blir nog inte mer uppdatering här ikväll, så får tacka för mig nu. Kika förbi i morgon någongång så är det säkert uppdaterat. :)

God natt, sov gott!

Puss och Kram!

/Jessi.



Jag förstår inte vad det är med folk,

varför ska allt behöva bli så konstigt bara för att det är som det är?

Varför inte kunna bete sig som vanligt, börjar bli väldigt less på det här.

Tänker inte stå ut länge till iaf, sluta va så jävla dubbel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0