20 Februari '.

God kväll.
Idag så vart det att man sov en sväng till sen så väckte Mange mig och så vart det att vi åkte in till Bollnäs till hans syster. Var där ett tag sen så vart det att vi åkte till hedhamre och jag sprang upp till mamma och hämtade lite grejer sen så åkte vi hem till Rengsjö ingen. Det var jag som körde hela tiden så det var roligt. (: När vi kom hem så vart det att laga mat och sånt, käkade för ett tag sen, nu ligger jag i sängen och glor lite på datan och skriver sms typ, det kommer förmodligen bli min kväll ikväll det, blir väl lite tv också tänker jag om det blir nå bra på tv'en så att säga. Det suger ganska så mycket att sitta mitt i skogen, kan ju inte ens gå ut för man ser ju inge annat än träd typ. :p Men sånt är livet, trivs iaf med personen som bor här så man får tänka så ist. :) Nä, nu ska jag göra annat så har inte tid att sitta här längre.

Ha en trevlig kväll!

Puss och Kram!

/Jessi.


Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0