2 Februari '.

Men alltså helt seriöst, nu måste jag skärpa mig!
Nu måste jag bli bättre med uppdateringen.
Förlåt så himla mycket iaf!

Det har inte hänt nå jätte speciellt iaf.
Har umgåts mest med Mange och Hannah.

Igår var man med Hannah på stan sen vart det pizza ätande ^^
Vi är två små tjockisar. haha :p
Sen vart det hem till henne och så pluggade vi lite tillsammans.
Sen gick vi över till Tessan en sväng :)

Idag så har jag varit med Bettan och Ann.
Dom kom och hämta mig vid 9 tiden ungefär.
Då vart det fika på NK sen vart det butiken.
Var på butiken med dom hela dagen, åkte därifrån vid 15 tiden :p
Då vart det bara att sitta hemma och ta det lugnt tills Mange kom.
Sen dess har det bara varit att sitta här i skogen :p

Imorgon så blir det en tripp till sjukhuset.
Bettan är snäll och följer med mig :)
Efter det har jag ingen aning vad som händer.
Blir nog skolan fört och främst iaf.

Men nu ska jag inte tråka ut er mer :p

Ni får ha det så bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

I love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0