19 Februari '.

God dagens!
Idag så var man vaken redan före 6 i morse. :o ^^ Mange skulle vara på jobbet före halv 7 för att någon skulle komma och hämta bilen där då, det var något som skulle lags på den kommer inte ihåg vad det var men :p Det var inte så lät att ta sig upp, jag som tycker det är jobbigt i vanliga fall att kliva upp så man kan åka strax före halv 7 och så kliver jag bara upp ur sängen och klär på mig sen sätter mig i bilen. :p Men i morse så vart det lite tidigare så när jag kom hem till mamma så gick jag och la mig igen och självklart så lyckades jag sova över. xD Men var på skolan strax efter 9 iaf, så vart inte så föresnad och missade inte så mycket. Efter man hade slutat så gick jag och umgicks med Rebecca i cafeterian, klockan 1 så började hennes lektion så då gick jag hemåt, på hem vägen så ringde jag Hannah så då vart det bestämt att jag skulle komma till henne så sitter hemma hos henne nu. :) Vi sitter och kollar på American pie 2. :p Vad som händer resten av dagen har jag ingen aning om, blir väl att vara i Rengsjö med Mange och mysa. :) Nä, nu ska jag vara social med Hannah. Skriver nog ett inlägg senare.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.

M, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0