19 Februari '.

Har tråkigt!
Sitter nu i Rengsjö, sitter i sängen med datan i knät och sitter och pluggar på ABE´s hemsida. Var inte så himla roligt men måste göras så tog en paus och skriver lite här nu ist. Jag var ju hos Hannah tidigare, var där tills hon drog iväg till jobbet när hon gjorde det så stod jag ute och väntade på Mange som inte var så himla snabb av sig. Han kom efter ett tag, då vart det att jag övningskörde hem. Vart en sväng igenom stan sen hem, lagade mat och har nyss ätit. Så nu sitter jag här och har tråkigt.. Finns liksom inte så mycket att göra absolut inte i Rengsjö och inte utan ppengar heller för den delen. Min kväll kommer väl bli att jag sitter framför datan, iaf tills det blir något bra på tv'en. Nä, nu ska jag fortsäta plugga så det blir gjort någon gång, ska även läsa lite i boken, försöka iaf. :p

Ha en bra kväll!

Puss och Kram!

/Jessi.


Grymt less!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0