18 Februari '.

God dagens (:
Nu sitter jag hemma hos Mia med mamma. (: Idag så har jag bara varit hemma hos mamma. Gick inte i skolan idag tack vare att jag sov över och så vaknade jag inte av att mamma försökte väcka mig :/ Inte bra, inte bra.
Så då bestämde jag och Gred att jag skulle komma till skolan i morgon ist fast jag är ledig, så vi byte ut dagarna ist så det inte bli massa onödig frånvaro. (y) Så då blir det skola i morgon, ganska så skönt ändå så man har något att göra och idag så fick man ju sova ut. ^^ Det blir nog bara lugnt resten av dagen också, väntar på att Mange ska komma och hämta mig, fast vet inte om det bli nu efter fyra eller närmare halv 6, det beror på om jag ska följa med han och Prillen när dom tränar eller inte. Det är sånt som märks. (:

Gårdagen:
Det bestod utav att man var ut på tranan med Hannah, Rebecca och Lina. :) Det var roligt, massa dans och skoj.
Fick sig även ett antal skratt, alltså shit, dom som inte var ut igår eller dom som inte la märke till det vi gjorde missa något väldigt roligt iaf. xD Säger bara det, det finns folk till allt... :p Efter tranan så vart det att man fick skjuts hem till Rengsjö. När man kom hem så vart det sängen och somnade nog lika fort som när jag la huvudet på kudden. :p
Allt var väl inte riktigt lyckad den kvällen, men det var inte mycket som felade, det är ett stort plus!
Tack så mycket för kvällen alla inblandade, det måste göras om!

Nä, nu får det var nog med skrivandet här, har lite annat att pyssla med. Men slänger in ett inlägg lite senare iaf, så kika förbi igen vetja! :D

Ha det super så länge!

Puss och Kram!

/Jessi.

You are my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0