17 Februari '.

Ja, jag vet att jag är usel på att uppdatera varje dag.. Men det ska bli ändring på det snart som möjligt!

Tisdag:
Var hemma ifrån skolan, orkade absolut inte den. Efter man hade vaknat för andra gången och sånt så gick man iväg för att köpa cigg, Hannah följde också med, vi skulle gå och plugga direkt efter det men jag orkade inte då, det var stan en sväng före, var ner till Ann och sa hej, rökte en cigg sen gick vi till ABE och pluggade. Satt där ett tag och det går faktiskt hyfsat bra! :D Sen gick vi hem till Hannah, var inte där så länge eftersom hon skulle iväg, då gick jag mot ren och väntade på att Mange skulle komma. Han hämtade upp mig vid gymet där, vi åkte och handlade lite medans vi väntade på Prillen sen åkte vi tillbaka och dom tränade sen vart det hem och det gamla vanligt, mat, mys, tv tittande sen sängen.

Idag, Onsdag:
Då var man i skolan, gjorde uppsatsen i nationella i måndags så gjorde jag skriv delen. Skriv delen hade gått mycket bättre än vad jag trodde, jag var på gränsen till vg :D Duktiga mig! Fast jag inte ens hade varit med på genomgångarna eller nå, hade bara läst för mig själv liksom, plus att jag var en av dom få som hade lyckas med provet. (y)
Just nu så sitter jag i Rengsjö, Rebecca och Adde kommer och hämtar mig lite senare och då bär det av till Hannah.
Det blir utgång ikväll, fast nykter, ska bara ut och röra på fläsket och ha annat och tänka på för någon timme. :p
Nä, nu ska jag vara social med världens vackraste innan jag åker iväg. Hoppas på en lyckad kväll!


Ha det bäst!

Puss och Kram!

/Jessi.



Magnus Johansson.

Du är den personen som lyser upp mitt liv.

Du är det värdefullaste jag har.

Du är den personen som får mig att skratta.

Du är det vackarste mina ögon någon gång har skådat.

Du är den jag älskar av hela mitt hjärta!

Du är det absolut bästa som finns!

Du är den jag vill leva mitt liv med.

Du är det som får mig att leva.

Utan dig, ingen mig!

Jag älskar dig och kommer alltid göra det, du är mitt allt!

Du och jag, sötnos! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Kul att du nästan fick vg! :)

2010-02-17 @ 19:33:47
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0