14 Februari '.

Ja, jag måste skärpa mig, måste försöka fixa tid så jag kan skriva iaf ett inlägg om dagen.
Så slipper det bli så tråkigt med att jag skriver om fler dagar samtidigt..
Men just för tillfället så får nni tåla det, har lite dåligt med tid, det kommer bli bättre sen. (:

Fredag:
Jag skrev ju tidigare att jag inte visste vad dagen att att erbjuda, men det vart att jag var med Hannah. :)
Vi gick och pluggade en sväng, sen vart det stan för hon skulle fixa en grej, så det var inte på mycket pluggande då.
Men det måste vi ändra på! (: Efter det så gick vi hem till henne, satt där i soffan som vanligt och pratade och så..
Sen så kom Mange och hämtade mig och vi åkte till Rengsjö. Vart här hela kvällen och bara tog det lugnt.

Lördag:
Igår så vaknade jag och Mange rätt så sent, låg kvar i sängen och bara myste och pratade. Efter ett tag så klev vi upp, kikade lite på tv och fixade. Sen åkte vi till Bollnäs, var upp till mamma en sväng sen så åkte vi till åsen en sväng, därifrån så fick jag köra :D Vi åkte till Coop och handlade sen så åkte vi hem och käkade. Sen vart det bara tv tittande och lite mys. Vid 23 tiden så tog vi och åkte in till Bollnäs och snurrade lite, och det var jag som körde då också, skit roligt! :D Det gick jätte bra iaf, och jag tycker jag är väldigt duktigt ^^
Vi åkte väl hemåt när klockan var närmare 1- halv 2 någon gång, när vi kom hem så blev det sängen.

Idag, Söndag:
Vi vaknade vid 11 tiden någon gång, klev upp och käkade frukost och nu sitter vi framför tv'en.
Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag, blir nog inte så speciellt fast det är alla härtans dag och sånt, man behöver inte göra det så märk värdigt tycker jag. Blir nog till kvällen, kanske blir någon film och lite myspys då ist.
Vet inte rikigt vad jag ska försöka lura i Mange att göra, kanske åka skoter ^^ Vi får se.
Jag lovar iaf att skriva ikväll om inte tidigare om vad som har hänt och sånt. :)
Nä, nu har jag annat att ta tag i så har inte tid att sitta här och sitta. :p


Men ni får ha det super bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


Mangus Johansson, min dyrbara skatt! Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0