14 Februari '.

Nu tänkte jag slänga in en liten uppdatering om min mysiga dag. :)
Vid 3 tiden så vart det att jag och Mange tog en skoter tur, blev att vi åkte ifrån Rengsjö till Bollnäs.
Vi tänkte åka och hälsa på Mackan men han var inte hemma så då vart det att vi åkte ifrån Granberg och mot Bolle och den vägen hem, var lite krångligt eftersom vi inte riktigt hittar men det gick iaf plus att det vart en ganska så stor omväg hem men så fick det bli eftersom jag vägrade åkte över ljusnan igen. ( det vart att vi åkte igenom ett antal gånger på vägen över.) Och jag är liv rädd för is :p
Så då fick det bli den dära omvägen hem, men det gjorde mig ingenting.
Det var den mysigaste alla hjärtans dag jag har varit med om! Det är så mysig att bara mys åka och bara vara för sig själva, man kan inte prata så mycket men det behövs inte, man är bara glad över att ha varandra i sin närhet.
Fast det var något som absolut inte var nå mysigt, jag frös som fan om fötterna. :p Fast får väl skylla mig lite själv som åker skoter i vanliga skor men det funka det också. :p Vi åkte iaf vid 3 tiden och kom hem vid 6 tiden, en mysig 3 timmars tur, den var väldigt nödvändig och jag tackar jätte mycket för den! (:
Det bästa som finns är att göra något jätte mysigt med en personen man har så starka känslor för som jag har för min sötnos! :)
När vi kom hem så blev det att vi lagade mat och satt oss och kollade på tv och bara myste, just för tillfället så kollar vi på Wallander fast det var någon som somnade till så då tänkte jag att jag kan passa på att skriva ett litet inlägg.
Annars hade jag väl inte hunnit med det tänker jag. :p
Men nu så är han vaken igen så ska gå och göra han sällskap. Blir nog inte att jag skriver nå mer idag så det här får bli sista inlägget. Tråkigt men sant :p Ni får sova så gott, det ska jag göra! (y)

Hoppas ni har haft en mysig alla hjärtans dag!

Puss och Kram!

/Jessi.

MagnusJohansson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0