12 Februari '.

Ojojojoj, nu får jag ta och ge mig!
Har haft lite dåligt med tid, därför det har blivit så dålig med uppdatering men ska försöka skärpa mig nu, på riktigt!
Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, har inte varit i skolan ens, har bara suttit hemma och bara varit.
Lite uppdatering nu då, orkar inte sitta och skriva vad jag har gjort varje dag men kan iaf börja ifrån gårdagen..

Torsdag:
Igår så var jag iväg med Pappa och Bettan, gjorde lite ärenden sen så vart det att käka på pizzerian i kilafors,
sen vidare till min faster Anneli. Var där ett tag, pratade lite och så, sen så åkte vi och lämna pappa hemma och bettan skjusade mig till Bollnäs. Jag möte upp HannahABE, efter en liten stund så kom hennes pappa och så bar det iväg, jag följde med när hon skulle övningsköra. :) Vi åkte först till Coop och handlade sen vidrare till Arbrå till hennes mormor. Sen vart det Bollnäs igen, vi hoppade av vid OKQ8, jag köpte cigg sen gick vi hem till Hannah.
Vart inte där så himla länge, efter bara ett litet tag så kom Mange och hämtade mig, vi åkte en sväng i Bollnäs sen åkte vi till Rengsjö. Vart tv tittande och prat och lite där emellan, sen vart det sängen.

Idag, Fredag:
I morse så åkte jag med Mange ifrån Rengjsö till Bollnäs som vanligt, gick upp till mamma, satt mig vid datan.
Efter ett tag så kom lillebror upp, duktig som han var och tog sig upp själv. :) Han fixa sig och donade sen gick han ut till morfar och han skjusade han till skolan. Efter jag hade fått iväg han så la jag mig och förökte sova lite, klockan var då vid halv 9 tiden, det kanske inte är så smart att lägga sig och sova då men jag var så himla trött. Ställde klockan på 11 men jag vaknade före, konstigt nog. :p Efter det så har jag bara suttit här i soffan med datan i knät och fixat och donat på den och så har jag kastat ögonen på tv'en lite då och då. Vad dagen har mer att erbjuda vet jag inte riktigt än.. Men det är sånt som märks..
Nu ska jag fixa annat så har inte tid att sitta här länge.


Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0