31 December .'

Ja, igår blev det ju utgång med Hannah ;D
Markus
och några andra var också med.

Hade en grym rolig kväll iaf!
Tack till sötnosen Hannah :D

Ikväll blir det nog bara lugnt, vet inte riktigt vad man ska göra.
Blir iaf ingen utgång vad jag vet iaf.

Men nu ska jag kolla på en film med älsk (:
Men innan, här kommer några bilder sen igår kväll! ;D





Markus          Jag och Hannah          Hannah




Haha, den här saken hittade jag och Hannah i badrummet på festen:p
Så måste bara lägg ut den bara för att den är så grymt cool xD



Den här saken hittade vi också inne i badrummet :p
Så jävla söt! ^^


Men nu blir det film!

På återseende!

Puss och Kram!

/ Jessi.

Kommentarer
Postat av: Hannah.

Tack så mycket för gårdagen hjärtat! :D <3

2009-12-31 @ 18:24:24
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0