30 December, Nybörjare '.

Hej hopp (:

Just nu så sitter jag och Hannah och Markus hemma hos Hannah.
Dom kollar på film medans jag sitter här och skriver lite :p

Idag har man varit med Hannah (:
Vi var på stan, var in på alla affärer man kan komma på typ men hitta inget.
Sen efter det så vart det en fika på NKulla :P Bara jag och Hannah som förstår det ^^

Sen kom Markus och P-O och hämta oss.
Vi var in på utförsäljningen, det vart en tröja där :)

Efter att vi hade varit hos Hannah ett tag så vart det MAX. ;D
Tess kom och hämta oss på Max och så åkte vi med henne.
Efter ett tag vart det att lekt bilkurragömma med massa folk. :P
Vid två tiden någon gång skjusade Tess hem mig och Hannah till H.

Och nu sitter vi här och inte vet alls vad som händer.
Klockan är ju bara 05.37 nu :p



Ett stort tack till HannahLarsson som har hjälpt mig med bloggen! <3

Nu ska jag vara social.

På återseende!

Puss och Kram!
/ Jessi.


Kommentarer
Postat av: Hannah.

Det är bara att säga till om det är något mer du vill ha hjälp med. (: <3

2009-12-30 @ 06:46:17
URL: http://hannahpytteliten.blogg.se/
Postat av: Jessilindblom

Hannah: Tack så mycket gumman (: <3

2009-12-30 @ 07:00:08
URL: http://jessilndblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0